Det nya IT-systemet har nu varit igång ett tag och vi arbetar nu mer med innehållet på vår hemsida. Dock är det så att vissa saker ännu inte är helt översatta till svenska, varför vi får leva med tvåspråkighet ett tag till.
Om ni har några bekymmer kring detta eller något annat som har med er åtkomst till Mitt ClubRunner att göra är det bara att kontakta Tina Helin, så försöker hon lösa eventuella problem.

Den obligatoriska föranmälan till våra möten fungerar tämligen bra. Det är ju mest för restaurangens skull som vi har denna föranmälan och de gånger det har kommit många fler än det varit anmälda så har vi hjälpts åt så att maten ska räcka ändå. Föranmälan gäller generellt för de andra klubbarna i vår närhet också. Om ni inte vet hur man anmäler sig till en annan klubbs möten går det bra att fråga!

Tina Helin och Lars Andersson ska på ClubRunner-kurs i februari så att vi som klubb blir ännu bättra på att leva i den nya digitala världen som ClubRunner erbjuder.